ซึ่งมีการปรับเปลี่ยนสคริปต์เพื่อเพิ่มอะไรกันบ้างลองมาดูกันเลย
AI CHANGES
- New Dynamic Exp/Dynamic Gold mode. Here are some explanations how it works:
AI have bonus rate in XP and GOLD. Human rate is 100% XP and 1 GOLD / 0.875s (8G / 7s). AI rate is higher than that
So, when AI hero kills, he gets -15% xp, and -4G/7s (from current bonus rate) and if the current rate is higher than the starting rate, it resets to starting rate
When AI hero dies, he gets + 15% xp, and +4G/7s (to current bonus rate), if current rate is lower than starting rate, it resets to starting rate
When AI hero gets an assist, he gets -7% xp and -2G/7s (from current bonus rate)
Min rate for AI is human rate (it won't get lower than that), there is no max rate - Two new sections in the scoreboard showing the current AI XP and GOLD rate. There might be up to 2.5s delay in scoreboard update for the rate
- De/Dg mode is enabled by default, unless ne/ng is enabled
- Various internal fixes. The big job for fixing the broken AI for 6.72 will begin soon.
- ปรับเกี่ยวกับค่าประสบการณ์ของ AI เมื่อตาย เมื่อฆ่าได้ เมื่อรุมฆ่า (รายละเอียดเดาเอาจากข้างบน)
- เพื่อสองส่วนใหม่ในตารางคะแนนที่แสดงอัตราค่าประสบการณ์และเงิน อาจอัพเดตขึ้นช้าไปได้ถึง 2.5วิ
- De/Dg เป็นโหมดที่เลือกโดยอัตโนมัติ ยกเว้นว่าจะใช้คำสั่งเลือกโหมด ne/ng ไว้
- แก้ปัญหาภายในต่างๆ งานใหญ่ต่อไปคือแก้เรื่อง AI สำหรับเวอร์ชั่น 6.72 ในเร็วๆนี้
DotA v6.71b AI.w3x
ที่มา:
[OFFICIAL] DotA v6.71b AI "VENGEANCE"
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น